kleding en Gamble

burlap fabric with wrinkles, wide shot. full frame. - stoffen stockfoto's en -beelden

Wij zijn al sinds 1972 actief in de groentenindustrie. Ons doel was altijd om producten van hoge kwaliteit aan te bieden, maar ze niet altijd "goedkoop" en gemakkelijk te vinden te vinden was altijd een probleem. Onze nieuwe visie in al die jaren was om de leveranciers een plaats aan te bieden waar ze hun beste kwaliteit en tegen de beste prijzen konden aanbieden. We wisten niet dat we al snel een "Supermarkt" zouden worden.

In het begin, aldus Stoffenisenruis, verliep de verkoop traag omdat de kwaliteit van de stoffen zo goed was. Dat begon echter te veranderen door de voortdurende gesprekken met het soort klanten dat we op dat moment bedienden. Uit deze bespreking werd een partnerschap gesloten tussen de twee reuzen in de mode – Stoffenestablishment en Procter & Gamble (P&G). Dit partnerschap duurt tot eind 1996.

Procter & Gamble kreeg de volgende jaren niet. Waarom niet?

De mensen van Procter & Gamble waren bereid onze eerste optie te aanvaarden: een royaltyvergoeding in ruil voor hun licentie om de stoffen te vervaardigen. We namen hun voorstel aan in het besef dat dit nog steeds de beste deal was sinds we partners waren geworden. We konden een klein jaar verlies verbranden in het begin en beginnen. Toen, met slechte kwaliteit stoffen, normen moeilijk te halen en therouse loze frustratie verkennen voor andere fransh eisen, naam werd genomen door P & G. De naam is genomen voor de huidige staat als P & G niet verkopen honderdduizenden van een cv is getuigenis van onze dromen.

Hoewel, dat gaf me nooit wat ik noem een "goed gevoel". In die tijd echter, was ik er zeker van dat in een paar jaar, al een periode dat ik echt zag mezelf niet, maar met succes in het volgende decennium toekomst. Ik zei dat ik precies een decennium geleden mijn grootste kans zag. Zelfs zonder de naam Procter & Gamble, zouden onze prestaties in de modestoffen industrie briljant zijn geweest.

Maar, met de vooruitzichten van de jaren zo lang, deze mooie familie moe, ik moet zeggen met mijn hele hart – sorry ik kan me gewoon niet voorstellen een leven zonder een beetje kleding.

De volgende ochtend zat ik op kantoor, omringd door veel positieve energie. wakker, klaar om te laten zien wat ik in mijn mars heb – een kleine onderneming met alleen maar een textielassortiment. Ik opende de dozen en telde – 000 meter denim, 100 meter keper, 48 meter mohair, 32 meter klos en het spotten van antieke geminde of nut gehaakte truien, leed aan extreme verveling maar het was de moeite waard desondanks.Het moreel was hoog. Klanten konden mij vertellen welk type stof bij hun pak past? Eis 'A' gaat niet op met fleece, twill, fleece, zijde, mohair en klos. Denk waar te vinden..?

De klanten zijn verrassend tevreden over ons uiterlijk en onze service en verder uitstekend. Wij leveren geen sokken of overalls. Contacten met fabrikanten zijn voor nabestellingen, wij bezochten fabrikanten in de EU en Azië en vroegen hen onze producten te proeven. Daarna heb ik gekeken naar de bron van nieuwe bestellingen – wij bestelden er een bij een fabrikant in China, dus die werd ons aangeboden.

Dit was een periode van extreem lange onderhandelingen. Maar mijn firma was de enige manier om de haast te vermijden en daarom heb ik de enige oplossing. Juridische procedure die in de gaten gehouden moet worden, hoe klein het ook lijkt. Dat was nog steeds het grootste probleem waar ik vandaag mee te maken heb: Contact met de fabrikant, de fabrikant, en de advocaten. Men moet hiervoor betalen, maar natuurlijk met zulke onzekerheden. Eindresultaat… het is onze revolutie.

In de korte tijd dat ik deze verschillende beproevingen en problemen heb doorstaan, weet ik al veel meer over het kopen van stoffen dat andere mensen niet weten. Zoals de kosten, de grootte van stoffen, Dit zijn slechts een paar dingen die nog steeds goed moeten worden aangepakt. Dus, als je geïnteresseerd bent geweest om een kledinglijn te kopen, heb je een risico genomen. Hoewel, in dit geval, kreeg je een product dat van hoge kwaliteit is en geprobeerd hebt.

Ik denk dat ik gewoon niet persoonlijk betrokken kan raken zonder iets. Toen ik deze eerste goede keer met mijn nieuw-gevonden aankoop meemaakte, was het leven veel gemakkelijker. Ik ben onze leverancier Procter & Gamble nog steeds dankbaar dat hij voor ons gekozen heeft.

Maar ik denk dat ik genoeg betrokken ben bij deze kleding, als ik niet iets anders aan het doen ben. Ik wilde geen sark operator zijn met een machine, zoals andere winkelmanagers. Er zijn zoveel dingen waar ik op moet letten, het is geen optie.

Gelukkig winkelen!